Els noms de les classes!

Hola famílies, suposo que els i les vostres fills i filles ja us han informat del nom del monogràfic d’aquest curs. “Un any de conte” serà el títol que ens acompanyarà a la nostra escola. Una vegada parlat amb tot l’alumnat perquè escollissin una història que els motivés finalment vam escollir els dos títols que ens representaran als i a les alumnes de segon curs de segon cicle.

“El capità calçotets”i “El secret de la botiga de llaminadures”

Aquestes lectures les anirem treballant dia rere dia a l’escola i, cal dir, que estem molt motivats i engrescats per començar aquesta aventura lectora. Ens anirà molt bé compartir aquests moments de lectura per establir un vincle lector, despertar la nostra imaginació i això farà que surtin noves idees d’expressió oral i escrita. També ens permetrà connectar i posar-nos a la pell de les altres persones / personatges.