SORTIDA FUB

Avui els alumnes de P5 han tingut l’oportunitat d’explorar el fascinant món del cos humà a la Fundació Universitària del Bages (FUB) de Manresa. Aquesta visita ha marcat el tancament del treball de medi d’aquest trimestre, dedicat íntegrament al cos humà.

Ells han participat en tres tallers que els han permès aprofundir en diferents aspectes del funcionament del nostre organisme. El primer taller, centrat en primers auxilis, els alumnes han après els passos essencials per realitzar una RCP de manera correcta, adquirint habilitats que podrien ser de gran importància en situacions d’emergència.

Seguidament, en el segon taller, els alumnes han explorat l’aparell circulatori de forma pràctica i visual. Han tingut l’oportunitat de veure diferents cèl·lules al microscopi i fins i tot han pogut obrir un cor, permetent-los comprendre de manera més profunda el funcionament d’aquest òrgan vital.

Finalment, després de dinar, han participat en el tercer taller, centrat en la respiració i la veu. Aquesta activitat els ha permès comprendre millor la importància de la respiració per a la seva salut i benestar.