El naufragi

El Naufragi” és el títol de la cantata del projecte Cantània que hem interpretat aquest divendres 24 de maig. Però no hem naufragat, sinó que ens n’hem sortit la mar de bé i amb molt d’èxit!!!

Des del primer dia que vàrem escoltar la proposta ens vàrem entusiasmar i és que aquest any tant l’argument (text de Jair Domínguez) com la música (compositor Marc Timón) t’enganxa des del primer compàs.

Han estat molts mesos de feina aprenent les cançons, assajant les coreografies i elaborant el material (attrezzo) però ha valgut molt la pena perquè hem gaudit molt cantant, finalment, a la sala gran del teatre Kursaal de Manresa juntament amb altres escoles de la comarca i acompanyats de músics professionals en directe.

Si aquest estiu vas de vacances i viatges en creuer, intenta que sigui el màxim de “sostenible”, no fos cas que et passés el mateix que els protagonistes de “El naufragi” tot i que  la història acaba amb  “final feliç”. 😉

CANTÀNIA: EL NAUFRAGI | Escola Les Ferreries de Palafolls