Sant Jordi a Cicle Mitjà!

Els i les alumnes de 3r i 4t, al matí, hem assistit al certamen literari de l’escola. Ens hem posat molt contents i contentes d’haver vist mestres que ja fa temps que no vèiem com l’Alba Baltiérrez, la Roser Galobart, la Montse Pallarès i la Rosa Torra les quals han estat les que han entregat els diferents premis. Durant tot aquest temps hem estat treballant diferents tipologies textuals (narració, descripció i poesia) per poder presentar-les en aquest concurs i d’aquesta manera hem après molts aspectes de la llengua catalana que han estat molt profitosos per poder avançar en el coneixement de la nostra llengua.

A la tarda, hem fet una gimcana amb diferents proves literàries on els i les alumnes de 3r i 4t barrejats han passat per les diferents estacions. Una de les proves es deia rodamots que consistia en muntar frases fetes i esbrinar el seu significat, un altra prova estava relacionada amb l’expressió oral a través d’unes imatges havien de fer descripcions, una altra prova era un joc similar al paraulògic i una altra era d’embarbussaments. Així doncs, hem passat un dia ben entretingut i divertit.

Cliqueu a la imatge per gaudir dels diferents moments viscuts