PERSONES IGUALS

A  l’ escola Flama, un any més, ens afegim a la campanya organitzada pel Camp d ‘Aprenentatge Pau Casals (El Vendrell), “Dóna la nota” perquè també anhelem un món on homes i dones es respectin i tinguin les mateixes oportunitats davant la societat.

Serà a través de la música, ja que és una forma d’expressió que uneix persones de diverses capacitats, ètnies, edats, cultures, identitats, gèneres…Cantarem la cançó PERSONES IGUALS el dijous 8 de març, Dia Internacional de les Dones, a les 11h del matí, al pati de l’escola, per tal de reivindicar la inclusió de totes les persones en igualtat de condicions en la nostra societat.

Us deixem un enllaç on podeu trobar més informació i podeu escoltar la cançó.

Cantem per a un món millor!!!