JA HEM CELEBRAT LA CASTANYADA!

Bona tarda famílies,

Avui ha estat un dia intens i de celebració.

Al matí, els alumnes d’educació infantil i del cicle inicial, hem jugat a amagar castanyes per les aules. Ens ho hem passat molt bé!

Després hem rebut la visita de les castanyeres i en Marrameu. Ens han saludat, hem cantat cançons junts i els hem donat les castanyes que havíem trobat perquè ens les torressin.

Els nens i les nenes de cicle inicial hem dibuixat a les castanyeres i després a l’aula hem acabat el dibuix amb aquarel·les. Ens han quedat uns dibuixos molt xulos!

A l’hora del pati hem esmorzat tots junts els nostres panellets i les castanyes calentes.

Per la tarda, hem ballat cançons de la castanyada i hem disfrutat molt.

Moltes gràcies a les castanyeres i al Marrameu, per deixar durant unes hores les seves parades i fer possible una festa tan lúdica i especial a la nostra escola.

Moltes gràcies, també, als qui han fet possible que l’escola podem gaudir d’uns panellets boníssims.

Que acabeu de gaudir d’una BONA CASTANYADA!!

Si cliqueu damunt la fotografia podreu veure les fotos del dia d’avui.

Resultat d'imatges de castanyada