FESTA SAMBORI

En el marc del Projecte Sambori en el qual hi hem participat l’alumnat de P5, avui n’hem realitzat la cloenda celebrant-ho amb uns gran festa; i és que avui hem anat a Igualada, a la Festa Sambori 2024!

Allà ens han rebut amb un acte de benvinguda i després, fins l’hora de dinar, hem pogut realitzar diversos tallers relacionats amb la llengua catalana i l’expressió més artística. Hi havia tallers de percussió, de circ, de teatre, de programació robòtica, d’il·lustració, etc.

Finalment, s’ha realitzat l’acte de cloenda i ens han convidat a seguir participant en aquest projecte, que per nosaltres ha estat tant profitós!

Ens hem relacionat amb molts alumnes de diferents escoles i de diverses edats en els diferents tallers, i ha estat una gran experiència poder-la viure!

Us deixem unes instantànies de la jornada d’avui.