CASTANYADA A L’ESCOLA

Avui els alumnes d’educació infantil i cicle inicial hem celebrat la castanyada a l’escola. Sabeu que avui ens han vingut a veure unes quantes castanyeres i un marraneu? Ha sigut genial!

El dia, tot i la pluja, ens ha sortit rodó: hem fet un joc d’amagar castanyes. Quan les hem trobat, les hem baixat a les castanyeres. Elles les han donat al Xavier perquè en fes una bona cuita. Després hem dibuixat a les castanyeres i el marraneu. Ens han quedat super xuleeees.

Més tard ens han pujat les castanyes i aquest any ens les hem menjat a la classe.

A la tarda volíem fer dances, però ens sembla que haurem de jugar a la classe, perquè el temps no ens acompanya gens ni mica.

Els més grans, només ens hem menjat els panellets, perquè els vam fer dilluns i en teníem moltes ganes! La castanyada la celebrarem la setmana vinent quan fem la sortida.

Cliqueu la foto de les nostres castanyeres i veureu un petit recull de fotografies.

Bona castanyada a tothom!