Bingo dels animals

Els alumnes de 2n de primària hem jugat al bingo! Però no al bingo numèric que tots coneixeu, sinó que hem jugat al bingo dels animals.

Aprofitant les descripcions d’animals que cadascú de nosaltres havíem elaborat als tallers d’escriptura intercicle, hem preparat la lectura en veu alta de la descripció que nosaltres havíem fet. L’objectiu era llegir amb bona fluïdesa, to i entonació adequats, per tal que els companys escoltessin bé, entenguessin la nostra lectura i busquessin si tenien l’animal descrit al seu cartró.

La veritat és que va ser una activitat molt engrescadora. El fet que l’objectiu fos jugar al bingo va fer que ens preparéssim molt bé les lectures i que a l’hora de jugar estiguéssim molt atents al que llegien els nostres companys.

Ens encantaria repetir algun altre dia aquesta activitat.