MÀSCARES DE FAUNE

El passat divendres, els alumnes de quart de primària van gaudir d’una jornada educativa i creativa a Thermàlia. Aquesta sortida no només acosta els estudiants a l’art i la cultura de la seva regió, sinó també els dona l’oportunitat de crear les seves pròpies obres d’art.

La visita va començar amb una xerrada i posterior ruta guiada pel museu, on els nens i nenes van poder admirar una àmplia col·lecció d’obres d’art que inclou des de pintures i escultures fins a objectes històrics locals. Es va posar èmfasi en les exposicions que tractaven temes mitològics, preparant el terreny per a l’activitat principal del dia.

Després de la visita guiada, els alumnes van participar en un taller on van tenir l’oportunitat de crear les seves pròpies màscares de Faune, una figura mitològica que representa el Déu del bosc i la natura. Aquest taller no només va ser una forma divertida i educativa de connectar els estudiants amb les tradicions artístiques, sinó que també va fomentar la seva creativitat i habilitats manuals.