Estació meteorològica a 5è

El passat 20 d’octubre, els alumnes de cinquè van elaborar una estació meteorològica. Enmarcat en projecte de Catalunya, un cop estudiat el clima i els factors que el determinen, vam decidir fer una estació per fer el seguiment del clima del nostre poble. L’estació està formada per un penell que ens permet veure la direcció del vent; un anemòmetre, que permet observar si fa vent; un pluviòmetre que ens ajuda a mesurar les precipitacions i, finalment, un termòmetre per observar la temperatura.

Durant 15 dies els i les alumnes hauran de fer un seguiment a casa i passat aquest període podrem treure les nostres conclusions.

A continuació us compartim les imatges d’elaboració del material.