El pas del temps a medi, alumnes de 3r!

Els alumnes de 3r estem treballant en el projecte “El pas del temps” a medi, durant aquest projecte hem après que hi ha moltes coses del nostre present que ens ajuden a entendre com era el passat de la nostra família i fins i tot el nostre propi passat. També hem après a fer un eix cronològic de la nostra vida amb el que sabíem i amb ajuda dels nostres familiars per a acabar de completar-lo.
Finalment com a activitat divertida les nostres tutores han preparat un kahoot amb les nostres fotos de bebès i ens hem divertit molt endevinant qui era qui.