Conferències 3r

Les conferències són una eina formidable per a l’aprenentatge i el desenvolupament dels nens i nenes. Durant aquestes sessions, els alumnes tenen l’oportunitat de descobrir i aprendre de manera interactiva, mentre comparteixen les seves experiències i coneixements amb els seus companys i companyes. Així mateix, les conferències afavoreixen la millora de diverses habilitats importants, com l’expressió oral, la pronúncia, la comunicació i la seguretat personal.

Un dels grans avantatges de treballar les conferències a la primària és que permet als alumnes desenvolupar les seves habilitats de parla. És a dir, afavoreix la presentació, l’organització de les seves idees, l’estructuració del seu discurs i l’expressió de manera clara i coherent. Això els ajuda a millorar la seva fluïdesa verbal i a guanyar confiança en la seva capacitat de comunicar-se.

A continuació us deixem les nostres conferències. Esperem que gaudiu tant com nosaltres ho vam fer.

Romina Machado

Bruno Martínez