COMUNICAT D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Desitgem que tingueu salut i que les vostres famílies estiguin bé. Ens adrecem a vosaltres per dir-vos que seguim a la vostra disposició i que si us cal algun tipus d’ajut no dubteu en contactar amb nosaltres.
Ara fa uns dies us vam fer arribar recomanacions i reptes per fer a casa amb els vostres fills i filles. Avui en rebreu més. Recordeu que són propostes que podeu anar fent en funció de les vostres circumstàncies personals i familiars. No pretenem que ningú s’agobiï, sinó que tingueu recursos i activitats a mà pels vostres fills i filles.

Com sabeu, l’estat d’alarma s’allargarà més del previst i també el confinament i el tancament de les escoles. Per això volem dir-vos que no us preocupeu pel que creieu que “perden” sense anar a l’escola. Tot l’alumnat està en la mateixa situació i quan tornem a l’escola ja farem per avançar plegats. És normal que els vostres fills i filles puguin estar preocupats i que durant els propers dies no sigui fàcil gestionar les seves emocions. Jugueu amb ells, canteu, balleu, cuineu, llegiu plegats, descanseu o passeu estones xerrant sense fer res… el seu benestar emocional ha de ser la prioritat.

En aquests dies en què ens hem de quedar a casa, des de l’EAP (Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica) ens han fet arribar un recull d’orientacions que us poden ser d’utilitat aquests dies amb els vostres fills i filles. Us adjuntem els dos documents i us animem que els llegiu i consulteu.
Aprofitem l’ocasió per agrair la feina de coordinació i traspàs que estan fent tots els Enllaços dels grups classe i per recordar-vos que tot l’equip docent de l’escola seguim a la vostra disposició. Podeu contactar amb nosaltres a través del mail de l’escola o bé mitjançant l’adreça de correu de la vostra promoció que totes les tutores us van facilitar.
Molta força, molta calma i una molt forta abraçada per a tothom.
Salutacions cordials,
ED