Arriben les formigues cooperatives!!

Els alumnes de 5è de Primària s’hi han endinsat en el projecte d’Educació Física de les “Formigues Cooperatives”. Aquest projecte consisteix a superar diferents reptes, proposats per altres escoles, de manera conjunta en diferents grups que han format. Les noies i nois de 5è han preparat també uns reptes, que prèviament han pogut realitzar ells, i els han compartit amb les altres escoles per veure si ells també poden superar-los junts. Els diferents grups cooperatius que han format el nostre alumnat, tenen nom i el seu propi crit d’ànim per fer unió i poder adquirir la motivació necessària per superar tots els reptes que es presentin. En el següent vídeo podreu veure la seva coreografia i el crit d’equip. Preparats?