4t- eTwinning!

Ja hem començat!

eTwinning és una plataforma que ofereix un espai als centres escolars dels països europeus per desenvolupar projectes i compartir experiències, per tal de sentir-se i formar part de la comunitat educativa d’Europa.

A més a més ofereix la possibilitat de treballar de forma interdisciplinar amb la llengua anglesa D’aquesta manera també gaudir de l’ensenyament i l’aprenentatge.

També fomenta la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)

Els alumnes de 4t seguim treballant en el projecte i ens està agradant molt.

Avui volem explicar una cosa, una activitat que ens ha fet molta il·lusió i amb la que hem gaudit molt.  Hem fet el nostre primer “Meet” amb els nostres “partners” de Croàcia!!!!

Ens hem saludat i presentat, després hem parlat del que sentim envers aquest projecte nou i innovador i de les ganes de compartir activitats  amb ells.  Ha estat tan maco veure’ns les cares!!! Primer ens feia una mica de vergonya parlar i  a ells també, però després ja ens hem anat animant i ha estat fantàstic comunicar-nos.

Ha anat tan bé que les professores en programaran un altre i així ens podrem tornar a veure i compartir experiències i/o sentiments sobre el treball conjunt que fem i compartim.

Continuem fent activitats i aquestes setmanes hem gravat i creat un vídeo on ensenyem als nostres “partnerts” la nostra escola. Aviat, nosaltres rebrem el seu, i tenim moltes ganes!

Estem molt contents i contentes perquè aquesta setmana hem tingut la segona trobada amb els alumnes de l’escola de Croàcia!

Aquesta trobada ens ha apropat més a la seva cultura, costums i gastronomia. Nosaltres també hem pogut compartir moltes coses amb ells, entre d’altres coses com està de bo el pa amb tomàquet. Vam estar una bona estona parlant i explicant-nos coses!

Estem molt feliços de compartir amb vosaltres que els nostres amics de Croàcia ens han enviat un paquet molt especial! Aquest paquet està ple de productes típics i que ens han encantat de Croàcia! Gràcies a això estem gaudint i degustant galetes, caramels, patates i altres productes que ens estan encantant!

Fins la propera!!

A continuació trobareu l’enllaç per accedir a la carpeta i poder veure totes les fotos i vídeos del projecte: