SETMANA DE LA SALUT I LA CIÈNCIA A INFANTIL

Aquest curs hem dedicat el projecte d’escola a la SALUT I LA CIÈNCIA, un tema que ens semblava que ens podria aportar, entre altres qüestions, molts coneixements i entendre i conèixer molt millor l’epidèmia que des de fa mesos és present a les nostres vides.

A Infantil ens hem centrat en fer experiments sobre com mantenir-nos el més sans possible i, per tant, hem fet activitats experimentals per tal d’adonar-nos de com n’és d’important la higiene.

Gràcies a les activitats realitzades, els alumnes han pogut viure l’afecte que tenen les mesures higièniques bàsiques en mantenir a ratlla els virus, microbis i bactèries. Això té un gran valor perquè els infants de ben segur que ara són més conscients de perquè s’han de rentar les mans, les dents, tapar-se la boca quan esternuden, etc.

A més a més ens ho hem passat molt bé i hem gaudit amb cada activitat que hem fet, la qual cosa és bàsica per poder aprendre!