JA TENIM HORT A P5!!!

Gràcies a l’estreta col·laboració i participació que hi ha a la nostra petita gran comunitat entre l’escola i les famílies, l’activitat a l’hort de P5 ja ha pogut començar. Aquesta col·laboració ha permès tenir l’hort a punt per tal que els alumnes de P5 avui poguessin començar a plantar llavors i planter.

Abans de plantar, però, vam adobar la terra tot reflexionant sobre què necessiten les plantes per créixer i com els compostos d’aquests adobs naturals els aporten minerals i vitamines necessaris per arrelar bé, créixer i fer fruits. Ens va sorprendre el fet que els adobs fossin bons per a les plantes, donat el seu origen….ja que són fems d’ovella i cavall!

Avui, doncs, ja hem pogut plantar! teníem planter i llavors de pèsols i els hem distribuït pels 3 trossos de terra que tenim. Hem fet forats a la terra, intentant distribuir la plantes uniformement de manera que quan cresquessin tinguessin espai per créixer. Hem cobert els forats amb terra i finalment ho hem regat tot!!!

Ara només toca esperar i fer-hi el manteniment….anirem veient què passa i anirem reflexionant sobre el què creiem que hem de fer perquè les plantes creixin fortes i sanes! al final esperem poder tastar alguna verdura del nostre hort!

Us deixem algunes fotografies del moment en què hem gaudit més: la plantació!!!