La música del Calderí

La música és un dels mitjans de comunicació més potent que tenim els éssers humans. Ens uneix, ens transporta a altres llocs i temps, ens permet somiar, compartir, entendre altres sentiments i altres punts de vista…

Ja fa uns quants anys que la Paula Olivar, la mestra de música de l’escola, i amb l’ajuda de tota la comunitat, té una cura especial de la música que sona pels altaveus en els diferents moments del dia (entrada a l’escola, hora de l’esbarjo, pausa per anar a dinar i temps d’acomiadar-nos)

Cada dilluns sona una cançó diferent que ens acompanya al llarg de la setmana, cançons triades pels alumnes, per les mestres, les famílies de l’escola o la propia mestra de música.

Aquesta setmana està sonant una cançó amb molta força. Es tracta d’un audiovisual, una versió de Cant de Lluita, del grup català Roba Estesa, interpretat per alumnes de l’Institut i creat per part de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO del Pic del Vent per celebrar el dia de la dona treballadora.

Aquí us deixem l’enllaç per què gaudiu i sentiu la força que transmet.