VIATGE A LA GARRIGA

Com ja sabeu, enguany, el projecte d’escola ha estat Els viatges. Doncs aprofitant aquest projecte, els alumnes de primer vam decidir que volíem anar de -viatge. Teníem clar que per viatjar ho havíem de fer amb transport públic i per tant vam decidir buscar algun destí que poguéssim arribar-hi amb més d’un transport, i aquest va ser LA GARRIGA.

Per anar-hi vam anar amb autobús de línia fins a Granollers i des de Granollers amb tren fins a La Garriga.

Allà vam fer una gimcana per conèixer diferents llocs del poble i la veritat és que va ser molt divertit i interessant.

Si cliqueu a la fotografia podreu veure totes les fotos del viatge.