Tertúlies dialògiques

El primer trimestre els alumnes de sisè A vam fer una lectura una mica especial…

El títol del libre, “l’Oreneta de Mont-Sacer” del periodista Xavier Llopart, va ocupar les nostres estones de lectura i vam experimentar les primeres tertúlies literàries. A classe pactàvem uns capítols que havíem de llegir a casa. A l’escola comentàvem els paràgrafs d’allò que ens havia cridat l’atenció. La finalitat, fomentar la reflexió i el diàleg a partir de les diferents i possibles interpretacions que es deriven d’un mateix text. En aquesta manera de tractar la literatura es troba la riquesa de la tertúlia.

Aquí us deixem una mostra de les sessions.