TALLER FLAG RUGBY

Els alumnes de 6è la setmana passada vam fem un taller de Flag Rugby.

Vam comptar amb la col·laboració d’en Marc Congost, responsable tècnic i fundador de la secció esportiva de l’equip de Touch &Rugby de Caldes.

El Flag Rugby és una adaptació del Rugby a les escoles perquè nosaltres podem jugar  i gaudir plenament de aquesta modalitat esportiva d’una manera senzilla i segura. És un joc d’equip sense contacte.

Aquet esport  porta intrínsecs  molts valors educatius :  respecte,  integritat, solidaritat,  disciplina i treball en equip.

A més a més és totalment inclusiu i coeducatiu ja que nens i nenes participen de manera conjunta i igualitària.

Des d’aquí volem agrair al Marc la seva col·laboració i esperem tornar-lo  a rebre aviat!

Aquí us presentem unes fotos del taller esperem que us agradin.