Què m’ha agradat d’aquest conte?

Els alumnes de 1r hem fet una activitat de lectura que ens ha agradat molt. Vam anar a la biblioteca de l’escola i vam poder mirar i fullejar tots els contes que vam voler. Un cop vistos, vam escollir-ne un, el que més ens va agradar, i amb aquest n’hem fet uns treballs molt bonics, on expliquem què és el que més ens ha agradat del conte.

Podia ser qualsevol cosa, des dels dibuixos, a la història, a algun personatge o simplement que la coberta ens ha cridat l’atenció.

Aquesta tasca va durar uns quants dies, ja que el primer dia vam anar a la biblioteca, els següents els vam dedicar a la lectura del conte, llavors vam dedicar-ne un parell més a escriure i editar el text, i per últim vam exposar els treballs davant dels nostres companys.

Si cliqueu sobre la fotografia, podreu veure els nostres treballs: