PROJECTE FORMIGUES COOPERATIVES

Els alumnes de 6è estem participant a un projecte d’Educació Física que es diu:

Formigues Cooperatives.

Us adjunto un fragment de l’explicació que trobareu més detallada a la pàgina web www.formiguescooperatives.cat

“Formigues cooperatives és un projecte telemàtic cooperatiu d’àmbit educatiu, on alumnes de diferents escoles de Catalunya després d’experimentar reptes cooperatius a la classe d’eduació física n’inventen de nous, els comparteixen amb altres escoles, els proven, els milloren i en fan una valoració.

El projecte es desenvolupa principalment en català i des de l’àrea d’educació física, però requereix d’altres moments com pot ser l’ús de les noves tecnologies, tutoria i /o llengua.”

Esperem passa-ho molt bé i aprendre d’aquesta nova experiència que de segur ens farà créixer com a persones.