Primera reunió de delegats/des!

Poc abans d’acabar el mes d’octubre, s’ha celebrat a l’escola la primera reunió de delegats i delegades d’enguany.

Degut a la situació excepcional del país a causa del la pandèmia del coronavirus, la reunió s’ha celebrat d’una manera molt diferent a totes les anteriors.

Es va considerar que s’havia de fer en un espai exterior ja que hi hauria alumnes de diferents aules, per això es va decidir fer al pati de l’escola. Alhora també, va caldre col·locar les cadires a molta distància unes de les altres per evitar l’acostament d’alumnes dels diferents grups bombolla.

En aquesta reunió es van parlar de temes diversos però tots molt relacionats amb la nova realitat que està vivint l’escola i de retruc tots els infants que en formen part.

Els portaveus de les aules van preguntar, per exemple, si en alguna ocasió podrien fer alguna activitat amb els seus antics companys o si podrien utilitzar els diferents espais de pati que actualment no poden ja que el tenim parcel·lat.

Aquesta primera trobada es valora molt positivament ja que els delegats i delegades tenien moltes ganes d’estrenar-se amb aquest nou càrrec. Alhora han valorat poder tenir aquests espais de trobada on es genera debat, intercanvi d’opinions i on se senten escoltats i acollits.