PADRINS LECTORS

El dia 7 de novembre l’alumnat de I5 i 5è vam iniciar el projecte d’escola; PADRINS LECTORS.

L’apadrinament lector pretén millorar la competència lectora alhora que fomenta la convivència i relació entre els diferents cicles. Es proposen activitats de lectura en que els padrins ajuden pacientment als fillols a avançar en la lectura i educar en la responsabilitat i compromís.

Va ser un dia molt  especial tant pels padrins com els fillols. De ben segur que serà un gran aprenentatge per ells i elles, ple de motivació i ganes d’aprendre a llegir i a volar la imaginació que ens aporta aquest fantàstic món de la lectura.