L’adaptació a P3

Amb l’inici de curs donem la benvinguda als nens i nenes de P3. Els més menuts i menudes de l’escola omplen les aules d’energia, d’il·lusió, i també d’algun plor…
Els primers dies són clau perquè els nens i nenes s’adaptin a l’escola, coneguin a les mestres, comparteixin espais amb els companys/es i puguin gaudir d’un curs excepcional i únic.

I què han fet en aquests primers dies d’adaptació? Doncs hem ballat, hem cantat, hem jugat, hem conegut els espais de l’escola, als companys d’aula i a les mestres i ho hem passat d’allò més bé! Benvinguts a l’escola!

Estem molt contents i contentes! Quina adaptació més bona!