LA POLCA D’OURS

Dimecres 22 de març els alumnes de 2n vam fer la cloenda del nostre projecte sobre Els Castellers.

Vam ballar la Polca d’Ours davant de les famílies, els alumnes de primer i d’educació infantil.

Aquesta dansa tradicional es balla al final de les actuacions castelleres,  nosaltres l’hem après dins del nostre projecte i l’hem volgut ensenyar fent aquesta petita actuació.

Ens ho hem passat molt bé ballant davant de tots i totes, però el millor ha estat quan hem convidat als assistents a ballar amb nosaltres!

Gràcies per venir i gràcies també als Escaldats de Caldes per fer possible aquest projecte, ja que sense la seva col·laboració no hagués estat possible.

Fins la propera!

Cliqueu a la foto i podreu gaudir de les fotos del projecte!