LA CASTANYADA 2021

Ha arribat la Castanyada a l’escola. Hem acabat la setmana d’una manera ben diferent: cuinant, menjant i ballant!

El dijous per la tarda tots els alumnes de l’escola amb l’ajuda de familiars hem fet panellets.

El divendres al matí el Juan amb l’ajuda d’algunes famílies han torrat castanyes mentre els alumnes de l’escola hem fet uns tallers de tardor a les aules. Al final del matí els alumnes de 6è han ajudat a preprar les paperines per tota l’escola.

Els alumnes d’Educació Infantil i els de Cicle Inicial hem rebut la visita de les castanyeres.

Divendres per la tarda les famílies han estat convidades a entrar a l’escola per poder gaudir de les danses de la tardor que hem ballat al pati.