Gimcana Calderina

A meitat de desembre, els alumnes de segon vam sortir de l’escola per a fer una gimcana pel poble. Aquesta gimcana la vam preparar els mateixos alumnes en sessions d’aula on treballem el gust per la lectura. L’objectiu era preparar pistes que els companys haurien de llegir el dia de la gimcana per descobrir a quins llocs del poble havien d’anar.

Per parelles vam pensar-nos un lloc de caldes i vam inventar-nos pistes perquè els companys podessin descobrir-lo.

El dia de la gimcana ens vam posar en grups de quatre i cada grup anava acompanyat d’una mare voluntària. Calia que llegíssim molt atentament les pistes que els nostres companys havien escrit per tal de poder passar per tots els lloc. Un cop arribàvem al lloc havíem de fer una petita prova que també descobríem llegint-la.

La veritat és que va ser un matí molt divertit i vam aprendre que llegint ens ho podem passar molt bé i podem descobrir moltes coses.