Excursió al CRAM

Aquest divendres 28 de maig, tots els alumnes d’Educació Infantil hem anat d’excursió a la platja i al Cram (centre de recuperació d’animals marins).

Primer hem esmorzat a la platja i hem aprofitat per jugar amb la sorra i per buscar petxines, pals, pedres…

Després hem anat al Cram. Allà els alumnes de P3 han fet una visita guiada per les instalacions, els alumnes de P4 un taller sobre les tortugues marines i els alumnes de P5 sobre els taurons, uns animals que semblen perillosos i ben al contrari són ells els que han de tenir molta por dels humans. Amb els tres tallers  hem pogut conèixer les problemàtiques que afecten als animals marins i les accions de conservació que fan al Cram.

Per acabar hem anat a dinar al Parc Nou, on hem estat jugant una estoneta!! Dia genial i súper divertit!!!!

Fotografies de P3

Fotografies de P4