EMBROSSATS a 5è

Aquest curs ens hem submergit al món brossià.

A cicle superior, hem aprofitat que els alumnes de sisè estudiaven la poesia i que els alumnes de cinquè estudiaven al poeta Joan Brossa amb el projecte de Cantània (A de Brossa), per fer una activitat tots junts.

A partir de la lectura d’alguns dels textos poètics de Joan Brossa, els alumnes de cicle superior, han creat unes magnífiques obres artístiques, també inspirades en l’obra brossiana. Hem après a fer poemes visuals i poemes objecte en grup. La tasca ha estat divertida i les obres creades han estat exposades als passadissos de l’escola.