Els més petits de l’escola visiten Thermalia

Durant el mes de maig els nens i nenes de P3, P4, P5 i 1r, vam anar a Thermalia a fer diferents tallers sobre les termes romanes. Els infants de P5 van fer d’acompanyants als de P3, i un altre dia els de 1r van poder fer d’acompanyants dels de P4. Us deixem un recull de les fotos de cada curs.

Els alumnes de P3 vam fer un taller sobre les termes romanes a través del conte de “El lleó Miquel”. Vam poder visitar les termes i fer-nos una idea de com aprofitaven les aigües termals els nostres avantpassats i vam entendre perquè la font del lleó té una escultura d’un lleó esculpit en pedra! els nens i nenes de P3 ens ho vam passar molt bé.

Els alumnes de P5, vam fer un taller de joies

Els alumnes de P4, vam conèixer les termes romanes, vam poder veure d’on surt l’aigua calenta i imginar-nos les piscines antigues que encara ara es conserven els seus espais. seguidament vam fer un taller sobre la vestimenta dels romans, i ens vam poder disfressar com autèntics romans i romanes.

Els alumnes de primer, vam fer la visita al museu i un taller de colom picassià. .