El Parlament a l’aula

Els alumnes de 5è estem treballant Catalunya. Com ja és tradició a la nostra escola des de fa anys, aprofitant el treball d’aquest projecte, els alumnes de 5è anaven a Barcelona i feien una visita al Parlament i durant una estona es convertien en diputats i diputades, tot fent un taller allà mateix.

Enguany degut a la situació de pandèmia no hem pogut anar al Parlament però si que hem pogut fer que el Parlament entrés a les nostres aules.

Per fer-ho hem realitzat dues activitats en línia connectats en directe amb el Parlament. La primera va ser una visita virtual per veure totes les sales i espais, i la segona ha estat el taller Sóc diputat/da. Aquest darrer ha consistit en crear diversos grups parlamentaris, debatre una llei i aprovar-la (o no) en un ple del Parlament.

A més a més, ja que ens hem convertit en polítics durant uns dies ho hem fet del tot bé i hem creat un programa electoral i hem fet mítings electorals.

Als vídeos que hi ha a continuació podeu veure’ls: