EL CONTE “EL PEIX IRISAT”

Aquesta setmana els nens i nenes de P3 han gaudit de la representació amb titelles del conte popular “El peix irisat”. Durant aquest últim trimestre els alumnes de l’institut Pic del Vent han estat preparant tot l’espectacle per després representar-lo davant dels alumnes més petits/es de l’escola. Els noies i noies ens van explicar que havien fet tota la decoració del conte: els titelles, el fons del teatre de titelles, així com la lectura de la història del peixet. Després de la representació vam gaudir d’una estona molt bonica on els alumnes de l’institut van compartir la seva experiència i que havien fet durant tot el procés de preparació.

Podeu clicar a la fotografia per veure una miqueta l’estona que vam compartir tots i totes!!