Concurs lectura en veu alta

Aquest dijous l’escola ha gaudit molt de la realització del concurs de lectura en veu alta per part dels alumnes de cicle mitjà i superior.

Dins del concurs, els alumnes van participar en dues categories diferents, els de cicle mitjà i els de cicle superior.

El jurat i tota l’escola va admirar el gran nivell dels participants, fent que la decisió  d’escollir guanyadors per part del jurat fos molt complicada.

Felicitem a les dues guanyadores del concurs, pel que fa a cicle mitjà l’Arlet i a cicle superior l’Arlet.

Volem agrair tot l’esforç i dedicació a tots els participants del concurs i a tots els alumnes que han fet un gran treball!

A continuació, si clickeu a la foto, podeu veure totes les fotografies del concurs.