CONCERT DE NADAL 2021

Aquest any el  concert de Nadal l’hem tornat a fer al gimnàs de l’escola sense poder gaudir de l’escalf de les famílies. És per això que us en fem difusió perquè el pugueu veure des de casa i compartir amb els qui més estimeu.
Hi havia classes on faltaven molts alumnes, hi havia nens i nenes que van actuar sense haver pogut assajar massa, i teníem també un grup d’educació primària confinat, Malgrat tot, la il·lusió de fer el concert i les ganes de compartir unes actuacions sentides i treballades des del cor, van fer que, prenent totes les mesures necessàries, el concert de Nadal fos un retrobament preciós ple de bons desitjos per tothom en aquests dies de festa.

Felicitem els nens i nenes de sisè per la seva presentació i actuació en l’elaboració del fil conductor de

la història i a tots els grups per la seva posada en escena.
Bones festes per a tots i totes!
Ens retrobem al gener.