Carnaval 2024 🎭🎉

La setmana passada, la nostra escola va ser escenari d’una festa espectacular: el Carnaval! Des de l’arribada del Carnestoltes, tot ha estat una veritable explosió de diversió, alegria i xauxa.

El divendres, amb l’arribada del Carnestoltes, els alumnes de 6è van revelar les consignes que ens acompanyarien durant tota la setmana. Des de venir en pijama a l’escola fins als pentinats ben esbojarrats i un dia sense motxilla, cadascuna de les consignes va afegir una dosi d’originalitat i enginy a la nostra celebració.

Però la diversió no va acabar aquí. El dijous, vam celebrar el tradicional Dijous Gras amb una emocionant excursió pel poble, on vam gaudir de moments inoblidables junts.

Finalment, el divendres a la tarda, vam cloure el Carnaval amb una exposició dels balls per grups. Totes les disfresses van ser un èxit total, des de volcans, pirates i Wallys fins a hamburgueses, papallones, científics, lladres i policies i representacions de Minecraft. No faltaven els superherois i els autos de xoc, a més del particular homenatge al Waka Waka!

Si cliqueu a la foto adjunta, trobareu un recull de les millors imatges d’aquest Carnaval inoblidable.

Gràcies a tots per fer d’aquesta celebració una experiència que sempre recordarem!