1r i 2n Sortida de Dijous Gras

Els alumnes de CI, hem anat d’excursió per conèixer l’entorn natural del nostre poble. Vam sortir de l’escola per dirigir-nos cap al Roure Gros. Allà vam esmorzar i ens van explicar la història d’aquest roure tan conegut a Caldes. Després vam anar cap a la font de les escales, que tot i fer tants dies que no plovia, hi rajava un bon rajolí d’aigua. Allà vam aprofitar per a identificar els arbres hi havia, bàsicament roures, alzines si algun pi. Finalment vam anar cap al parc de Can Rius on ens vam trobar els nostres companys de CS i vam dinar plegats.

A la tarda vam tornar cap a l’escola pel camí nou de les hortes.