EL NADAL A P3

Els últims dies del primer trimestre han estat molt especials i plens de la màgia. Els nens i nenes de P3 han pogut viure i gaudir el Nadal amb l’arribada del tió, recitant el poema i fent manualitats (com ara la postal, l’arbre i la… Llegeix més»

EL PATI, UN ESPAI EDUCATIU I DE CREIXEMENT

Els nens i nenes de P3 gaudeixen molt dels diferents moments del dia a l’escola, però especialment els agrada sortir al pati. El pati és un gran espai educatiu i de creixement dels infants, que ofereix una gran varietat d’oportunitats (de joc, de socialització, de resolució de conflictes,….). Aquesta… Llegeix més»

Arriben les formigues cooperatives!!

Els alumnes de 5è de Primària s’hi han endinsat en el projecte d’Educació Física de les “Formigues Cooperatives”. Aquest projecte consisteix a superar diferents reptes, proposats per altres escoles, de manera conjunta en diferents grups que han format. Les noies i nois de 5è han… Llegeix més»

Christmas is coming!

In English class students from 1st and 2nd grade create a snowman (pencil holder) to celebrate that winter is coming.
A classe d’anglès els nens i nenes de 1r i 2n creem un ninot de neu (portallapis) per celebrar que l’hivern arriba.
PHOTOS 1st… Llegeix més»

Dins la bola de neu

Aquest matí ens ha passat una cosa increïble, a l’escola ens ha nevat!! I per art de màgia dins d’una bola ens hem trobat.
Si voleu veure que divertit ha estat mireu aquestes fotografies.

Una finestreta a P4

Aquest primer trimestre de P4 ha estat un trimestre ple d’activitats com la rotllana del matí on ens expliquem tot allò que volem compartir, el projecte de les tortugues, la caixa màgica, les estones de pati que ens porta nous interessos.
Aquí us deixem un recull d’alguna d’aquestes activitats com si poguéssiu mirar… Llegeix més»

El Gest gràfic a P4

Aquest primer trimestre de P4 hem anat fent un treball de gest gràfic que engloba tant el domini i la integració de l’esquema corporal mitjançant la psicomotricitat i diferents activitats de motricitat corporal.

Com un treball de precisió per dominar la motricitat fina.
Llegeix més»