Sortida Dijous gras cicle mitjà

El passat 9 de febrer, per celebrar el dijous gras, els alumnes de Cicle Mitjà vam realitzar una sortida molt especial. La jornada va començar amb una caminada pel camí de la bàscula, on vam gaudir de la natura i d’un ambient distès, lluny de l’aula. Aquesta activitat va ser l’oportunitat perfecta per a compartir moments únics i aprendre fora del context escolar habitual. Després de la passejada, el punt culminant va ser el dinar al Parc de Can Rius, on van menjar la tradicional botifarra d’ou, entrepans de truita i coques de llardons. Aquest moment no només va permetre als estudiants dinar ben de gust, sinó també interactuar i jugar amb nens de tota l’escola, fomentant així la convivència i l’amistat entre els diferents cursos. Sense dubte, va ser un dia diferent que va enriquir l’experiència educativa dels nostres alumnes.