ESTRATÈGIES DE COMPRENSIÓ LECTORA

A l’escola estem treballant les estratègies de comprensió lectora, per tal que els nostres alumnes millorin aquest aspecte de la lectura.

A través d’aquestes estratègies fem adonar als nostres alumnes la importància de saber que estan fent en cada moment quan llegeixen un text, que són coses que moltes vegades fem sense adonar-nos. Treballant d’aquesta manera fem pendre consciència del que fem.

A les aules hem posat uns referents d’aula per tal d’ajudar-los a recodar la importància del que estem treballant.

Aquí teniu una mostra de la feina feta. Clicant a les imatges podreu veure alguna foto de com treballen els alumnes.