Trobada de formiguers a Caldes de Montbui

Com a cloenda del projecte “Reptes Cooperatius” les escoles Montbui, el Farell i el Calderí de Caldes de Montbui van organitzar una  trobada el dia 21 de març, amb l’objectiu que els alumnes amb els quals han compartit el projecte es coneguin i vivencien els beneficis de la cooperació. Durant el matí hi van participar 130 alumnes de 4t a 5è de Primària repartits en petits grups i durant el matí van estar provant diferentes reptes cooperatius.

A més a més a la trobada hi van col·laborar 50 alumnes de 4t ESO de l’institut Pic del Vent, els quals prèviament es van inventar els reptes practicats. Durant la trobada es van encarregar d’organizar cadascun dels grups.

A la tarda la colla de Castellers de Caldes van participar organitzant un taller amb un objectiu 100% cooperatiu: experimentar “la pinya” castellera amb el seu pilar corresponent.