Sant Jordi 2019

Un any més, hem celebrat la Setmana Literària amb l’Apadrinament Lector, on els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de llegir contes els uns als altres i de visitar l’exposició de llibres de Sant Jordi a la Biblioteca. Alguns alumnes de cicle mitjà i superior han llegit contes als més petits i alumnes de P5 i cicle inicial, han llegit contes als més grans. Ha estat un intercanvi de lectura molt interessant i hem après molt. A més, els alumnes que s’han quedat amb ganes de llegir més ho han pogut fer, i han aprofitat l’hora de Bibliopati per fer-ho, i després hem pogut escriure en un llibre de registre tot el que hem sentit amb la lectura feta, com ens ho hem passat llegint, … la veritat és què hem escrit moltíssim!!

Aquesta Setmana Literària s’ha completat amb la Diada de Sant Jordi, on a més del Festival de Sant Jordi amb la representació de la llegenda de Sant Jordi i l’exhibició de danses populars, també s’han atorgat els Premis als Guanyadors del Concurs Literari.

Festival de Sant Jordi                                           Setmana Cultural

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *