Escola Oberta al Saber I5A: família de la Maram

Aquesta setmana al projecte de l’escola oberta al saber, a la classe de les cabretes, ens ha visitat la mare de la Maram. Primer li vam fer preguntes sobre la Maram; a quines joguines prefereix jugar quan està a casa, si li agrada que li expliquin contes, quins menjars són els preferits, a què juga amb els seus germans,… Després ens vam posar per taules a fer polseres; tots i totes ens vam fer una o dues polseres, algunes amb les lletres del nostre nom i abans de marxar ens vam menjar unes llaminadures que va anar repartint la Maram per a tothom. Moltes gràcies Zorha per la teva participació, hem passat una tarda molt bonica.