Concert de Nadal 2022

El darrer dia del 1r trimestre hem celebrat, com ja es tradició, el Concert de Nadal de l’Escola Camps Elisis i aquest any post-pandèmia ho hem fet en un nou emplaçament: ha tingut lloc a la Llar de Jubilats de Santa Cecília a Cappont on han participat en diferents torns tots els alumnes, famílies i professors de l’escola. Ha estat el darrer acte de les Festes de Nadal i volem agrair tant a la Paeria com a la Junta de la Llar el poder celebrar aquesta acte, tant nostre, al seu local social. A continuació teniu unes imatges i la pel·lícula d’aquest magnífic Concert !!

1. Lourdes Arbós

Una vegada més he gaudit molt de les nadales ben alegres dels Camps Elisis. Una abraçada molt forta per aquelles personetes de 2n que vaig tenir com a alumnes, i que m’ha costat reconèixer perquè estan ben grans a 5è.Enhorabona mestres! Us desitjo un meravellós any 2023 a tots i totes!