Gaudim de la Bateria – I3 a 6è

Després d’estar treballant en diferents cursos els instruments i les seves famílies, durant aquesta setmana, tots els alumnes i professors/es de l’escola, des de I3 fins a 6è, han tingut l’oportunitat de passar per l’aula de música per conèixer i poder tocar un dels instruments estrella dins el món de la percussió: la BATERIA !!!

Ens ha encantat poder tocar tots els plats, toms i caixa que formen part de la bateria i, també, escoltar com el Robert ens ha fet una demostració de com es toca.

Aquí trobareu algunes imatges d’aquest gran moment. Volem donar les gràcies al Robert, el nostre TIS, per haver-nos-la deixat i poder passar uns moments tant enriquidors per tots plegats.