Trobades de Famílies – Comunitat de Petits

Durant aquesta setmana, a la comunitat dels Petits, hem realitzat les Trobades de Famílies. El que preteníem era transformar les reunions de seguiment en una trobada distesa on les famílies poguessin participar de forma més activa en l’evolució dels seus fills/es al llarg del que portem de curs i poder millorar encara més de cara al que queda fins arribar al juny.

Durant la reunió hi ha hagut varies sorpreses: els nens i les nenes es van dedicar a preparar, amb molta il·lusió, un vídeo d’un dia a l’aula de I3, I4 i I5, també van fer un dibuix per regalar-lo a la família.

Gràcies a les dinàmiques preparades, hem pogut saber quines coses us agraden de la nostra escola i quines fan falta millorar. Us agraïm la vostra sinceritat ja que qualsevol opinió constructiva ajuda a la nostra millora i a que cada dia, aquesta escola sigui més nostra i l’arribem a estimar com si fos casa nostra.

Moltes gràcies pel vostre interès, implicació i participació, ha sigut tot un èxit i estem molt contents i contentes.