Setmana de Carnestoltes a la Comunitat de Petits

El dia 2 de febrer ens va visitar la reina carnestoltes a l’escola i ens va deixar unes consignes que havíem de seguir durant aquesta setmana (del 5 al 9 de febrer). Us deixem algunes fotos de com hem seguit les consignes i com totes i tots hem fet cas de la reina carnestoltes i hem vingut a les aules de la comunitat dels petits ben decorats i decorades: un mitjó de cada color, vestits d’un únic color, amb alguna cosa al cap i, finalment… amb pijama per celebrar la festa de carnestoltes de l’escola i poder desfilar. Ha estat una setmana molt divertida, gràcies, reina carnestoltes per fer-nos-ho passar així de bé i gràcies, famílies per la vostra col·laboració i presència.