Les famílies participen als Caus d’Aprenentatge

Durant aquest trimestre, les famílies de la comunitat dels petits han pogut venir a l’escola a treballar amb nosaltres als Caus d’Aprenentatge.

Totes les nenes i els nens ens hem fet molt contentes i contents de poder ensenyar tot allò que fem a les aules i com ens ho passem de bé.

Tenir al pare, la mare, l’àvia o el tiet/a al costat mentre juguem i aprenem tot fent llum i ombres, art natural, contes 3.0, mons sensorials, mou-te i avui sóc ha estat tot un plaer tant per a l’alumnat com per a l’equip de mestres.

Volem agrair a totes les famílies que heu participat el vostre esforç i dedicació i desitgem que hagueu gaudit molt de l’experiència.

Podeu trobar aquí el recull de fotografies per tal que en tingueu un bon record.